مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-10اقتصادي

افتتاح پروژه تقاطع غیر هم سطح ابوطالب مشهد


معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه برای پروژه تقاطع ابوطالب بالغ بر 115 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: عملیات پروژه تقاطع ابوطالب از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و در یک بازه زمانی 10 ماهه این تقاطع در دسترس شهروندان قرار گرفت.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه برای پروژه تقاطع ابوطالب بالغ بر 115 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: عملیات پروژه تقاطع ابوطالب از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و در یک بازه زمانی 10 ماهه این تقاطع در دسترس شهروندان قرار گرفت.

خلیل الله کاظمی، امروز 20 اسفندماه، در افتتاحیه تقاطع ابوطالب که در چراغچی 13 (ابوطالب شمالی) برگزار شد، اظهار کرد: از سال 86 که بزرگراه صدمتری آماده دسترسی برای مردم قرار گرفت، مردم منطقه درخواست ساخت این تقاطع برای اتصال ابوطالب شمالی به جنوبی را داشتند.

وی با اشاره به اینکه، تنها در سال 98، 143 مورد تصادف جرحی در همین نقطه اتصال اتفاق افتاده است، افزود: دو رویکرد برای اولویت در پروژه های عمرانی شهر مشهد در نظر گرفته شده که یکی از آن ها احداث پروژه ها در مناطق کم برخوردار است.

در رینگ صدمتری، تمامی تقاطع ها انجام شده تا بار ترافیکی مناسبی در این بزرگراه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه تقاطع غیر هم سطح ابوطالب مشهد

افتتاح پروژه تقاطع غیر هم سطح ابوطالب مشهد